marți, 30 iunie 2009

30 iunie



Am iesit din criza de personalitate,din campul intrebarilor.Ieri am fost activa ,aveam senzatia de conflict cu toata lumea,senzatia de paranoia care nu poate fi controlata,tanjeala deliranta pt nimic:nimeni din ce credeam nu ma iubeste,nimeni nu ma respecta asa cum respect etc.Asa ca mi.am luat rochia cu dorinta de arata cat mai bine in lumina soarelui,vroiam la mare...aveam visul nebun , colorat de a lua valurile in brate .am ajuns la "mare"...imensa mare de iarba verde......instantaneu si fara durere m.am aruncat ,am privit cerul intens albastru printre transparenta frunzelor,m.am linistit...am scos o foaie alba am scris cu majuscule"ESENTIAL:sa.mi pastrez curajul de a iesi oricand din orice "joc",sa fiu excesiva acolo cand sunt eu insumi pur si simplu,respectul de sine ...sigur ca in contextul asta nimic nu era batut in cuie.Acum INTREBARILE:"Ce faci cand te trezesti ca traiesti "iubirea" ca prin vene iti curge substanta purpurie,ca nu uiti nici o clipa nimic,ca strazile poarta amprenta noastra....si azi,privindu.te in obscuritatea cu care te infasurai.intradevar zaream trasaturile ...iubesc fiinta care se zarea in fata mea iar in acelasi timp neatenta la ce se vorbea...si totusi nu vroiam sa uit coltii plini de venin si de sange al celui care ma va distruge .singurul lucru bun e cel ce ne leaga,degust totul acum si nam decat o imagine profunda in minte...inchei cu prima intrebare si o solutie exista,o stiu de multa vreme"Asta e:nu cea ce va fi..iar cea ce a fost a fost si va ramne inimaginabil de frumos pastrat in galagia sufletului meu...iubesc sa traiesc si traiesc ca sa iubesc.iubesc sa ma iubesti....terminasem cu prima intrebare ..pe cand urmarea ce scrisesem imi dadeam seama ca nevroza mea se rezuma la neputinta de a rezolva ciclul vietii.de moarte, respectiv traire...si nu pot sa fac fata.ce.o fi o fi am scris cu majuscule:"MA LAS DUSA DE VAL".Afara acum e linste,acum zambesc acum....stiu ca te am pe tine,pe tine...pe tine....cerul...viata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu