sâmbătă, 18 iulie 2009

fat-frumos...numai esti!(partea 1)

am adunat bucuria din inaltul cerului albastru,am adunat din roua florilor,am adunat tot ce era mai bun din mine si tot ce era mai bun din tine.Ai fost insa intodeauna prea ocupat ca sa observi ca cineva te iubeste,ca te poate iubi cu adevarat,ca te poate face fericit indiferent de starea de ebrietate..am incercat sa folosesc magia ..insa nu ai fost invatat sa crezi in magie.Acum imi vine in minte o amintire veche in minte"te vad strangandu.ma in brate cu putere,momentele in care radeam pe nerasuflate,momentele in care te priveam dormind,atunci cand mergem stingheriti impreuna pt prima data de mana...si totusi intorc foile capitolului nostru si observ greseli..greseli de exprimare"nu voi mai fi nociodata la fel".....si totusi esti aici si nu te pot scoate..si nu pot sa ocolesc cateva lacrimi cand vad marea indiferenta ce ti se citeste pe fata.Acum numai cred in fat- frumos..acum a aparut orgoliul,indiferenta....FAT-Frumos a murit.A parut ceva mai mult decat o eternitate,ma retrag acum usor din poveste inplinita lasandu.te sa gresesti si poate doar poate ma vei prinde din urma.Acum vreau doar sa inchid capitolul Fat -frumos,voi rupe foile si le voi ineca in mare.astfel cand vei fi acolo iti vei aminti de ceva ce nu a fost niciodata insa voi pastra coperta in felul asta amintindu-mi doar de ce trebuia sa fie.Ma trezesc si vad o luminita...este rasaritul..am fost salvata

2 comentarii: