vineri, 24 iulie 2009

fragmente din jurnal (2)

Un soi inutil de ganduri.intre zori, vis...si o imagine care ma tulbure in continuare.m.am trezit cu imaginea asta in minte,spunnandu-mi"uita!"..o incalceala,un "dute-vino"..insa sunt lucida si astept "minunatul sentiment" ce imi este cunoscut deja.Acum desenez,e greu de imaginat ca poate iesi o opera artistica.o voi numi"dementa gandului inaintat".Cu siguranta zambesc pt ca vad soarele acolo sus zambind...pt ca e vara,viu.Bucuriile simple...in care ma regasesc.Azi n.am avut curajul ,responsabilitatea de a insira totul,spre surprinderea mea nu resusesc sa ma adun si ar fi foarte ciudat daca as reusi.

2 comentarii:

  1. Nici o opera de arta nu va avea un titlu mai inteligent ca a mea: "Facand jogging pe marte":>:>

    RăspundețiȘtergere
  2. ioi :x
    Lucrurile marunte sunt adevaratele bucurii ale vietii :)

    RăspundețiȘtergere