joi, 23 iulie 2009

PT ca "PAINT"..inseamana culoare.

Ciudat...peretii dezgoliti se umpleau acum de culoare...eram sincera cu mine,zambeam ,inima imi batea cu putere,crierul imi trosnea de fericire,somnul nu imi da pace.visez cu ochii deschisi."NOUL" ma infasoara in folia de fericire imi da foc..ardem impreuna,valurile ne sting,colorandu.ne in albastru deschis,linistea se dezlantu.ie ,ne face sa secam , sa bem unul din altul,sa.ti ascult linistea asurzitoare..sa inteleg totul.Ma gadesc ca tulburarea asta,amestecul de fericire,malancolie,perfectiune nu imi da pace si totusi..ti.am dat de multa vreme drumul la mana.ceasul arata 2:26,acum dormi ,asa ai spus....amprentele au ramas aici,adorm cu ele,le pastrez,zambesc plina de speranta..mintea imi joaca feste(mi te imaginam aici,dormind impreuna).probabil atunci,atunci..ai fi ramas pt mine pt mai multa vreme...asta imi doresc acum.

Un comentariu: