sâmbătă, 29 august 2009

LUMEA NOASTRA


Exista oameni care traiesc acum in gandul meu.Exista chiar si indoieli...exista un nucleu acum mult timp,acum ramand doar o urma..care va ramane vesnic si asteptand sa mai fie conturata o data.Aseara am asistat la o discutie,mai multi baieti,barbati precizau cu un glas hotarat ca "dragostea"nu exista..Ii priveam nehotarata cu o oarecare nevroza.Nimeni in lumea asta nu a existat fara dragoste...nu exista nimeni care sa nu fi simtit asta.Dumnezeu ne-a creat pt asta si din "aceasta".Acesta este nucleul si cheia,"e singura care ne apropie ce cer"..La un moment dat totul se rezuma la asta.Mamele noastre,scumpe fiinte...ne arata conditionat "aceasta dragoste",prietenia..care evoluaza prin "aceasta".Toti simtim asta la un mom dat ..fie ca vrem,sau fara sa ne dam seama.As vrea ca oamenii sa intelega ca asta nu e un lucru rau ci unul firesc .Si apoi in ore,zile..oameni ,imi bagau idei in cap despre cum ar trebui sa fiu si explicatii cum ca"esti prea visatoare,romantica,copil,faptul ca nu fac ceea ce doreau unii,sau doar pt a intra sub piele,faptul ca sunt eu.."comoda",de multe ori punand pret pe sentimente.
EU:-de curand imi place ca sunt eu ,iar voi:teama celor mai multi ,aceea de ceva nou,de a pune mai presus de ei pe alt om,de a spune ce gandesc.
-oameni ,nu va schimbati natura...fi-ti voi..insiva ,in orice fel,in orice cadru,in orice haine..!
p.s "iubesc lumea pt ca exista,pt ca ma face sa exist,pt ca pot exista in orice fel vreau!"

Un comentariu: