vineri, 28 august 2009

prea frumoasa "VARA"


O vara......in urmatoarele 2 saptamani data de 1 Septembrie va triumfa din nou si va face din aceasta VARA o amintire.Avea dreptate.Este benefic, a fost benefic sa vad si sa ma racoresc nitel cu "realitatea","sacrificiul"nu era pt tine,pt noi..eram asemanatori,nu vreau sa te jignesc insa la un mom dat faceam parte din lumi diferite.Acum iti place sa fi dur,sa tragi din tigare,sa "simnti" viata ,iti mai place sa te simti superior celorlalti..nu e asa?daca gresesc,imi retrag afirmatiile.Incepeam sa ma simt egoista vrand ceva ce exista doar in mintea mea si "fardat" in realitate.Nici acum nu stiu defapt.nu pot uita in 2 min sentimente acumulate in 2 ani..dar hai sa ne uitam reciproc,nu?O vara in care m-am castigat pe mine,in care mi-am revazut copilaria ,o experienta sincer copleistoare,in care au existat si clipe minunate ...O vara care a schimbat lucruri de care inainte nu doream fi constienta.Iata-ma acum spunand :ce vara minunata,noptile de sambata ,vineri,sticle.. escapade,voi minunatilor,marea,Brasovul,eu...scornind in bucatarie prajitura de 30 minute(prajitura mada),simtul artistic exteriorizat pe pereti,"plictiseala"ce mi-a placut!Sunt multe de spus...
1.iarna imi e dor de al tau aer
2.hai sa ne uitam reciproc,ok?
3.Bun venit MADA
4."Vara" incepi a ma cuceri cu noptile calduroase si zambetul colorat
5.Te plac
6.Sexul e un drept fundamental. Dar urâţi-l cu inocenţa dintâi.
7.Liceu te astept ca un "boboc emotionat"
8.Vara ,prieteni,distractie,sarut...colorat,sticle,prieteni,crize de ras,viata cu louie,ploaia...marea albastra..muzica..
9."Vara " ce te scurgi te iubesc!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu