marți, 8 septembrie 2009

UN DRUM SPRE CASA...


Era o noapte ,o noapte de toamna...ploua incetisor,incetsor.Nu grabeam pasul ci ma gandeam daca nu cumva chiar merg inainte si inapoi totodata."Dreapta " prezenta magazinele colorate si libraria pe care o privesc mereu cu admiratie..Ma tot gandeam la lumea ce se zareste in jurul meu,faptul ciudat ca as asocia totul cu 4 simple cuvinte(voci,iubire,nori,orase)..Un fluture mare si colorat venit de niciunde,imi "ratacea"privirea si in acelasi timp un fior ma agita dadorita frumusetii,energiei...bucuria acestuia.O placere neasteptata,un sentiment"greoi",un gol,emotii si o imagine pe font albastru de a parcurge acest drum din nou.Un vartej de sentimente amestecate.Bucuria Toamnei,si faptul ca am putut sarii in balta zarita in fata mea,faptul ca frunzele ingalbenesc,ca apusul soseste mai repede,faptul ca imi aduci Iarna,pretioasa mea "Iarna",aerul rece ,aerul "trezit"...fulgii lenesi,pufosi,luminosi ce ma fac sa zambesc ."Iarna mea" te astept nerabdatoare cu o mare ardoare! Aveam..si am ganduri de mult uitate,vointa de a fi uitate...O secunda mi.am "plecat" capul spre cer insufletita...Cerul deasupra plumbuit precum stersul"gri" din fardul mamei...aceasta fiind ultima parte a drumului.Lumina puternica,"galbena",chioara ...din scara blocului.Ajunsesem acasa...

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu