duminică, 20 septembrie 2009

ganduri de Duminica..

A trecut o saptamana si mi-am inchipuit ca tensiunea din ultimul timp va trece,va deveni obisnuita.Cand resentimentele incep sa creasca impreuna cu orgoliul si ideea preconceputa formeaza inevitabil seninatate falsa,vinovatie totodata.Oamenii cerceteaza "iubirea","dragostea" de ani intregi.O definesc prin procese intregi si etape ,o explica prin cantece "siropoase".Si daca am alege calea usoara?fara definitii .Am iubi si nu intreba prea multe,am inceta sa mai explicam totul.Doar am iubi ,am lasa sa ne umple spatiile libere,sa ne largeasca orizontul,sa ne faca sa dansam chiar daca nu esti un bun dansator,sa zambim,sa dea sens vietii .Am incercat sa.mi controlez sentimentele de multe ori,spunandu-mi"el merita afectiunea mea"sau "el nu o merita"sau cel putin macar am incercat.Dar atunci am inteles ca un lucru important si de retinut este sa nu complicam sentimentele .Simplitatea infrumuseteaza sunfletul.Am inteles acest lucru dupa ce am plans ore intregi poate.Am inteles ca aceasta iubire nu se poate compara ca fiind un angajament,o datorie,obisnuinta...Este cea ce nu poti fi de unul singur.Parca toate secretele,disperarea,"bucuria nebuna" a iesit azi la plimbare si imi face cu mana,ma chinuie si ii face placere.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu