vineri, 25 septembrie 2009

neliniste...

Asa mi-ti spus o data ,ca visele vor trece,ca nu le voi mai simti,ca "bucuria" va trece,ca ma voi schimba.Nici un gand hotarat si plin de ambitie nu vine singur,vine de acolo,poate din suflet,poate din cele 4"camarute"ale inimii.M-am gandit doar pt o secunda la "galeata cu apa rece"care te racoreste dupa un vis.Si acum cateva zile,poate chiar 1 luna vorbeam despre"dans".Ce am invatat din "dans",ca oamenii trag spre rau pt ca asa vor, sau pt ca fie asa au fost invatati sau pt ca aleg calea usoara.Am mai invatat ca trebuie sa fii rezervat cu cantitea de incredere,ca "totul"pe care il dai e doar o mare capcana pe care o comit intodeauna,ca oamenii fac lucruri doar fiindca e "comod asa".Am zgandarit pana si cel mai ascuns gand sau certitudine si m.am ales cu o idee"cati dintre noi nu vad cum lucrurile importante din viata noastra dispar?"Eram pregatita a spune ca eu voi ramane asa indiferent de cei ce vor pleca,de cei ce se vor intoarce(lumea e prea diversa pt a nu o aprecia si a gandi negativ,de a vorbii despre guvern care minte,ucide,fura,ofera certificate false..despre foamete,clima din ultimii ani.Toate cuprind ideea de oameni incuiati care se contrazic la o emisune de 2 lei pentru rating si totusi doar "gesticuleaza"fara folos)
Orice ar fii ,orice lucru marunt e de ajuns pentru a ma face fericita.Si chiar si asa cuvintele nu inseamna nimic.Poti spune"am mancat"fara sa fi bagat ceva in gura.Acum inteleg foarte bine."Gluma"Oamenilor de a te plimba prin nebunie..tu nu ii lasa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu