sâmbătă, 31 octombrie 2009

30 Octombrie

Sunt fericita....a venit iarna,acum e clipa si momentele in care trebuie sa trec peste sau sa astept pe cineva care sa ma iubeasca mai mult,sa ma faca sa ramai doar o amintire linistita in departarea sufletlui ,un secret.Azi pe strada ma gandeam si imi priveam umbra,era tanara si cu fiecare pas..ma indepartam de secunda precedenta ,de minutul precedent,de ora precedenta,de ziua,luna...anul...si uite asa am ajuns la aproape 18 ani de viata traita care m-a multumit intr-o oarecare masura si care a dus la ceea ce vad in oglinda zi de zi.Ma gandeam la toti oamenii de la care am invatat ceva si oameni care mau dezgustat,ca in toate vietile esxista si o lista neagra si profunda pe care o ignori sau o traiesti pt ca pana la urma si tristetea trebuie traita.In cealalta lista se afla fericirea care triumfa...cu ajutorul timpului care le aseaza pe toate chiar si daca i te impotrivesti.Acum sunt fericita pt ca Iarna a venit,pentru ca mi-am pus o dorinta aruncand un banut in fantana,pt ca azi fulguia incetisor si placut ,pentru ca am fost eu si o noua zi...pentru ca pana la urma ma aflu aici .

2 comentarii: