luni, 30 noiembrie 2009

"Micul print" ti-a vorbit atat de frumos "cenusareas-o",numai ca asta nu e o poveste ,era discutia care nu a avut ocazia de a se deschide nici atunci cand sufletele voastre formau un basm si cauza fiind doar un simplu:"numai intrebat!"Micul print" imi spunea ca trebuie sa.mi gasesc fericirea cumva,sa numai traiesc in trecut,aceleasi vorbe...care imi par reale cu un procent mare ,dureros de adevar.Cenusareasa iti spune doar atat: Draga "Micule print!"
Basmul nostru a fost real si sfarsitu inca nu vreau sal aflu...si il neg,de ce?simplu pt ca astept magia "invisibila ",pt ca am sentimentul de nu putea descrie in cuvinte ca si cum ar fi peste puterile mele si "Micule print" am sa-ti trimit marti o "scrisoare" si inainte de asta vreau sa-ti las o lista:


-Nu supara regina si ai grija de castel
-Micule print fi exact asa cum mi-ai vorbit acum cateva ceasuri
-Nu fi cum ai vrea sa fi ci fi cum esti
-Poarta-ti de grija
-FI TU INSUTI
-Tine-ti promisunile
-"Galbenii"nu aduc fericirea
P.S "Micule print" lumea este frumoasa datorita "basmului","reginei","castelului" poate si "cenusaresii" in care traiesti ,le-ai trait...


Finalul povestii va fi peste un ceas..

-Va continua-

Un comentariu: