miercuri, 9 decembrie 2009

Lucruri "FERICITE"

Maine pot spune,"BUNA ,Craciun!"...e una din zilele ploioase si nu de toamna ci de iarna ceea ce ma intriga destul de tare.Imi doresc un fulg de nea sau o "patura" de zapada peste oras,ma gandesc ca i-ar sta foarte bine...E iarna cum nu a mai fost si spun asta pt ca e o "iarna" noua si poate posamarata.Azi m.am hotarat in "revolta" mea si poate expresia fara expresie ce se zarea in oglinda din fata mea sa ma gansdesc la lucruri ce ma fac sa zambesc necontrolat...

LISTA CU lucruri "fericite":

-un nor mare si alb
-multa zapada
-ciocolata
-mare
-Domnul Craciun
-Bradul acela cu o sumedenie de globuri colorate si foarte "smecher"
-cozonac
-surasul unui copil
-branza(din casa foster)
-oameni fericiti
-oameni grabiti
-posibilitatea de a sari din balta in balta
-desene
-a 2-a zi de Craciun
-amintiri
-Rusia
-Norvegia
-culoarea galbena,rosu,verde,mov
-sa scriu zi si noapte pana numai am inspiratie desi si atunci as scrie o postare gen"Oarecum fara inspiratie":))
-placinta cu mere
-clatitele
-soarele de toamna
-muntii
-broastele testoase,lenoase...usoare..si calme..:D,adorabile mai ales
-oameni ce ii iubesc
-sa stiu ca cel putin 5 persoane au fost cu gandul la mine azi
-cerul instelat vara cu toate ca pare romantica!a!si mai punem si romantismul...daca tot am adus vorba
-sa visez cu ochii deschisi
-rasul cuiva ce ma face sa rad cu mai multa putere

Cred ca sunt o sumedenie,sunt lucruri simple si complexe ce ma reprezinta si ma fac "Mada!

Un comentariu:

  1. ma regasesc si eu printre ce ai scris si da intradevar e fascinant cum lucrurile simple iti umplu inima de bucurie si iti dau un sentiment de bine, atunci poti spune cu zambetul pe buze '' uite ca viata e frumoasa ''

    RăspundețiȘtergere