miercuri, 23 decembrie 2009

Picatura din "nimic"

Ceva dintr-o lume...un zambet de copil,un om rau,o dragoste pierduta,un om saracacios,ceva "dus" si plans,fericire pe etape,azi ma pun pe ganduri.Azi poate am facut o fapta buna,ieri poate am gresit desi stiam ,continuam si sunt momente "duse" in care as mai continua, pentru ca asa suntem construiti,pentru ca ai momente in care asa trebuie sa fi ,si momente de luciditate strict personale in care vorbesti cu tine si constiinta ,momente in care te intrebi cat de bine ai facut noapte trecuta,cat de bine ai judecat o persoana,cat de repede te-ai suparat pentru o prostie,cat de mult regreti unele fapte si mai ales eu personal cat de mult mi-as fi dorit sa nu "invat" din unele greseli.Oamenii sunt multi:buni,invidiosi,sufletisti...dar in toti oamenii exista "lumina" si constiinta ,chiar si ascunsa.Spun doar ca imi pare ca la 17-18 ani e un apogeu,pe care se poate sa-l fi avut si pe care mi-l doresc a lua sfarsit.Ceva din rautate pt ca exista si ea aici,si mai e si bucuria sau cum vreti sa-i spuneti.Ele sunt amestecate pt ca asa e mai "interesant" si pentru ca nici nu pot fi separate vreodata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu