marți, 29 decembrie 2009

SUB NORI


visez ca sunt un fulg de nea.
prea trist, prea singur si atat...
visez ca nu mai pot zbura,
ca m-am topit si m-am pierdut.

credeam ca-ti place sa ma vezi,
cum cad... si sa ma prinzi in mana ta
credeam, dar tu nu crezi si pierzi
ultima sansa de-a ma mai vedea.

o sa dispar fara macar sa sti,
ca am cazut la asfintit,
c-am fost prin lumea celor vii...
si te-am iubit.

sa nu ma cauti sper, si-as vrea
sa te gandesti la mine totusi
sa nu ma cauti tu, nici ea,
nici iarna ce-o sa vina iarasi.

si tot respir...si zbor
traiesc, sau poate mi se pare?
am fost un fulg, un vis usor,
un zis prea scurt ca sa ma doara.

De ce tot cad? doar m-am trezit
de ce tot solitar ma simt?
credeam ca totusi am visat...
si o sa ma trezesc in pat.
dar nu!! eu cad in continuare,
fara sa vad o cale de scapare
si de ce cad, in lumea asta noua?
de ce nu dorm, de ce nu mor?

Caci ploua...

[scrisa de Mosu',numai si numai pentru mine:D](Multumesc!)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu