duminică, 21 februarie 2010

intre 17 si 18


Am hotarat ca ultima ora din ceasul si ziua in care inca spun.."am 17" sa scriu cateva randuri....pana aici am invatat ca nu e bine sa inghiti gume,se lipesc de stomac ,mai pun ca lumea tipa la tine cand faci asta,am realizat multe de care sunt mandra.Am devenit mai sigura pe mine,mai putin "bleaga",mai puternica,am cunoscut oameni minunati si oameni mai putin minunati...au trecut de asemenea aproape 3 ani de liceu in care am invatat multe ..inca nu am reusit prea mult la martiana(matematica)spun ca sa ai 17 ani e peste cuvinte,si regret ca un sfert sau poate mai mult mi l-am petrecut stand si gandindu-ma la cine stie ce "nimicuri sufletesti" si acum ii dau dreptate mamei ...Inca 20 de minute si devin"majora"...am ceva emotii,un gand ca s-au dus aproape 18 ani din viata ,ca nu.mi place acest gand,ca mi-as fi dorit sa realizez mult mai multe si totusi nu mi-ar fi placut sa fie altfel ,ah!emotii peste emotii,unii spun ca nu e "mare branza" dar eu spun ca este chiar mare...(ah:X....si acum fiind 12:00: am doar 18 ani ,sunt nebuna,iubesc si nu am bani:))

4 comentarii:

  1. nu am tipat la tine >:P mincinoas-o! si e mai tru sa fi major ca poti face mai multe lucruri...cum ar fii sa ajungi la puscarie :)) :* >:D< LA MULTI ANI copilas!!! :X

    RăspundețiȘtergere
  2. dintr-o mie de sperante ti-am ales niste cuvinte,
    adu-ti aminte cat de frumos era inainte
    si ce frumos e acum
    si ce frumos va fi
    radeam si visam ...

    RăspundețiȘtergere
  3. are dreptate Vevis,intr-un fel iti e totuna.Un an in plus sau in minus nu te vor schimba pe tine!Si ai mai multe drepturi ca major,esti considerat cetatean!:">
    >:D<

    RăspundețiȘtergere