duminică, 23 mai 2010

O zi

Cred ca nimic din ce nu am vrut sa fie se intampla acum.Azi am vazut furnici,furnici ce imi placeau,erau placute si imi aminteau de vremea in care le speriam fara sa vreau ,azi sunetul ploii mi-a luminat ganduri,mi-a trezit sentimente.Imi place sa iubesc ,sa pierd vremea prin oras,fac asta destul de des,sa ma imbat de necaz,sunt lucruri ce oamenii le fac.Oamenii sunt diversi prin fizic ,sufletul reflecta aceleasi probleme,aceleasi esecuri.Azi cred ca mi-au venit mai mult de o sumedenie de ganduri in minte,faptu ca multe lucruri as vrea sa ramana asa,mereu ..uneori am impresia ca ma dau drept extraterestru:eu nu ma satur de persoana care ma va iubi,nu iubesc bogatiile de pretutindeni,imi place senzatia dupa primul sarut,tin minte prea multe lucruri atat de importante pt mine,pastrez amintiri dureroase,eu ...nu stiu ce sunt si nu am loc aici uneori,sunt mica intr-o lume prea mare in care am sa reusesc fara sa vreau,o minte usor trasa spre nebunie ,am impresia.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu